Москва, 3 березня 2005 – "Українська музика - не Вєрка Сердючка," - заявив у Москві представник Українського громадянського комітету Владислав Кириченко. У російській столиці розпочалася серія рок-концертів, які будуть продовжуватися цього року. Таким чином українська діаспора російської столиці намагається познайомити москвичів з сучасною українською музикою.
Московсько-українське життя і розпочиналося з пісні. Наприкінці 80-тих – на початку 90-тих років думати про якусь серйозну політичну діяльність було неможливо. Однак українське мистецтво, пісня було тим об’єднуючим фактором, який дозволив українцям Москви, студентам московських вузів з України та просто гостям російської столиці збиратися і обговорювати ту ситуацію, яка складалася в той час на Батьківщині. Прекрасно пам’ятаю одне з таких зібрань, на якому співав народний артист Іван Козловський українських пісень. Слухали його люди, які потім будуть відомі в українському діаспорному русі і в політичному житті на території самої України.
Зараз українська діаспора живе іншим життям, жваво цікавиться українською політикою і громадськими проблемами, однак музика залишається. І от тепер Український громадянський комітет і регіональна громадська організація “Українці Москви” виступили з ініціативою провести серію рок-концертів, які ознайомлять москвичів з рок-культурою України.
Однією з найбільш цікавих груп, яка і розпочала, звісно, участь українських музикантів в такій імпрезі стала група “Вій”, яка, на думку представників організації українців Росії, вважає, що ця музика використовує елементи українського бароко і середньовіччя.
Можна було також побачити в клубі “Б-2” і групу “Тенета” з Кривого Рогу, яка мала переконати мешканців російської столиці, що український рок живе не тільки на Західній Україні, але і в Україні Східній.
Ті, хто відвідав концерт у клубі “Б-2” підкреслювали, що сьогодні є очевидною своєрідність української рок-культури. Ця своєрідність має допомогти і російським рок-музикантам краще зрозуміти ті тенденції, які відбуваються у європейській молодіжній музиці, адже є очевидним, що українські групи сьогодні грають для свого слухача у конкуренції з російськими і західними. Якщо їх починають слухати в Москві, то це означає, що продукція дійсно є якісною.
Московсько-українське життя і розпочиналося з пісні. Наприкінці 80-тих – на початку 90-тих років думати про якусь серйозну політичну діяльність було неможливо. Однак українське мистецтво, пісня було тим об’єднуючим фактором, який дозволив українцям Москви, студентам московських вузів з України та просто гостям російської столиці збиратися і обговорювати ту ситуацію, яка складалася в той час на Батьківщині. Прекрасно пам’ятаю одне з таких зібрань, на якому співав народний артист Іван Козловський українських пісень. Слухали його люди, які потім будуть відомі в українському діаспорному русі і в політичному житті на території самої України.
Зараз українська діаспора живе іншим життям, жваво цікавиться українською політикою і громадськими проблемами, однак музика залишається. І от тепер Український громадянський комітет і регіональна громадська організація “Українці Москви” виступили з ініціативою провести серію рок-концертів, які ознайомлять москвичів з рок-культурою України.
Однією з найбільш цікавих груп, яка і розпочала, звісно, участь українських музикантів в такій імпрезі стала група “Вій”, яка, на думку представників організації українців Росії, вважає, що ця музика використовує елементи українського бароко і середньовіччя.
Можна було також побачити в клубі “Б-2” і групу “Тенета” з Кривого Рогу, яка мала переконати мешканців російської столиці, що український рок живе не тільки на Західній Україні, але і в Україні Східній.
Ті, хто відвідав концерт у клубі “Б-2” підкреслювали, що сьогодні є очевидною своєрідність української рок-культури. Ця своєрідність має допомогти і російським рок-музикантам краще зрозуміти ті тенденції, які відбуваються у європейській молодіжній музиці, адже є очевидним, що українські групи сьогодні грають для свого слухача у конкуренції з російськими і західними. Якщо їх починають слухати в Москві, то це означає, що продукція дійсно є якісною.