Прага, 08 жовтня 2001 - До кривавих терористичних подій у Нью Йорку та Вашінгторні 11 вересня комуністи України ставляться так, як вони ставляться до кривавих подій своїх більшовицьких вождів. Мовчать, або інформують одностороннью. Про це свідчать номери останні три номери газети “Комуніст”.
Наскільки комуністи України у своїй газеті посилаються на вчення бін Леніна, настільки ж мовчать про бін Ладена і про криваві діла, керованої ним терористичної організації Алкаїда.
Ось яку інформаційну політику проводить газета “Комуніст”. У номері від 20 вересня газета подає кілька рядків про те, що Пакистан підтримує США в можливій операції проти талібів і Усама бін Ладена. Тиждень пізніше – 27-го вересня – газета публікує протест фракції комуністичних депутатів з приводу того, що президент Кучма дав дозвіл на повітиряний коридор для американської військово-транспортної авіації.
Все це настільки вибіркова інформація, що читач, який повністю довіряв би виключно газеті “Комуніст” так і не мав би до 3 жовтня жодної картини про те, що власне сталося 11-го вересня у Сполучених Штатах і чому йде підготовка до військової акції проти терористів. Не маючи своєї власної позиції, керівництво компартії України посилається на заяву свого “великого брата” – лідера фракції російських комуністів у Державній Думі Росії. В номері від 3-го жовтня, на останній сторінці, в рубриці “Пульс планети” газета “Комуніст” оприлюднила думки Зюганова, який під час зустрічі з послом США в Росії розділив скорботу і біль американців за загиблими в результаті, як він сказав, “диких і жахливих” терактів і заявив при цьому, що “потрібно дивитися на соціальні корені” цих подій. Типово по-більшовицькому.
Відомо ж, що мільйонер Усама бін Ладен свої фінансові ресурси використовує не для покращання життя афганців, а для вишколу терористів й організації терактів, від яких гинуть невинні люди і не лише американці.
Комуністи постійно повторюють, що різні заколоти, кровопролиття у світі мають одну головну причину – соціальну нерівність, несправедливий розподіл багатсва. Зрозуміло.
З цього починав і бін Ленін. “Мы хотим организовать насилє во имя интересов рабочих”, заявив він у листопаді 1917 року. Бін Ладен чинить аналогічно – організовує насильство, теракти, щоправда, не в ім’я щасливого майбутнього ісламських робітників, а в ім’я перемоги ісламу – релігії, яку він і його мулли розуміють дуже специфічно. Наприклад, категорично забороняючи жінкам в Афганістані здобувати елементарну освіту і тероризуючи нацональні меншини.
14 січня 1918 року бін Ленін вперше назвав так званий “лік” будівництва щасливого майбутнього: “Пока мы не применим террора – растрел на месте – к спекулянтам, ничего не выйдет”. І поїхало, і не лише у стосунку до спекулянтів.
У серпні 1918 року, у зв’язку з селянськими заворушеннями у Пензенській області Ленін видає наказ:
“провести безпощадный массовый террор против кулаков, попов, белогвардейцев, сомнительных запереть в концентрационный лагерь вне города”.
Аналогічно робить бін Ладен. Бін Ленін наказав нищити свідків християнської віри й культури – храми, монастирі, щоб запровадити свою “релігію”, а бін Ладен не протестував проти зруйнування матеріальних свідків буддизму в Афганістані – статуй Будди. В обох випадках йдеться про фанатизм і криваву спробу запровадження специфічної релігії, наріжним каменем якої є ненависть.
“Ненавист представителей угнетеньіх и експлуатированих мас – есть, по-истине начало всякой премудрости, основа всякого социалистического и комунистического движенния и его успехов”. Вистачить замінити слова, якими бін Ленін визначив мету, щоб збагнути, що це є практика бін Ладена.
Може тому редакторам газети “Комуніст” заціпіло і вони вирішили не інформувати своїх читачів про бін Ладена і його криваві подвиги, щоб не виникала асоціація з тероризмом бін Леніна?
Двадцяте століття піднесло народам таких терористів як бін Ленін, бін Сталін, що вважав себе продовжувачем діла Леніна і бін Гітлер. А тепер вийшов на сцену бін Ладен.
Ще й досі нема переконливої відповіді на запитання, чому німці - висококультурний європейський народ повірили Гітлеру, наслідували його і вчинили стільки зла. Важко збагнути, чому народи радянської імперії молилися до Леніна і Сталіна, які знищили мільйони людей. Тепер на сцені з’явився бін Ладен.
Чи не варто призадуматися над цим феноменом і вжити засобів нарешті зупинити цу машину терору?
Йдеться не лише про терор, що його організують нині мусулманські фундаменталісти. В Росії і в Україні ще не викорінено ностальгію за бін Сталіним. В колонах комуністичних демонстрантів побачите його портрети. Зрештою, міська рада Севастополя вирішила встановити бін Сталіну пам’ятник. Чиновники вже внесли це питання до порядку денного осінньої сесії, бо, мовляв, зібрано 12 тисяч підписів. І це в місті, де проживає понад 360 тисяч мешканців. Чи не є це проявом фундаменталізму й реваншизму вічно вчорашніх, які хочуть накинути свою волю більшості?
Коли нині розмірковуємо про криваві діла Усама бін Ладена і його терористичних організацій не забуваймо, що і в Україні існує загроза фундаменталізму інших форм – шовиністично-комуністичного. Зрештою, поведінка лідерів КПУ й інформаційна політика газети “Комуніст” також повинна насторожувати.
Наскільки комуністи України у своїй газеті посилаються на вчення бін Леніна, настільки ж мовчать про бін Ладена і про криваві діла, керованої ним терористичної організації Алкаїда.
Ось яку інформаційну політику проводить газета “Комуніст”. У номері від 20 вересня газета подає кілька рядків про те, що Пакистан підтримує США в можливій операції проти талібів і Усама бін Ладена. Тиждень пізніше – 27-го вересня – газета публікує протест фракції комуністичних депутатів з приводу того, що президент Кучма дав дозвіл на повітиряний коридор для американської військово-транспортної авіації.
Все це настільки вибіркова інформація, що читач, який повністю довіряв би виключно газеті “Комуніст” так і не мав би до 3 жовтня жодної картини про те, що власне сталося 11-го вересня у Сполучених Штатах і чому йде підготовка до військової акції проти терористів. Не маючи своєї власної позиції, керівництво компартії України посилається на заяву свого “великого брата” – лідера фракції російських комуністів у Державній Думі Росії. В номері від 3-го жовтня, на останній сторінці, в рубриці “Пульс планети” газета “Комуніст” оприлюднила думки Зюганова, який під час зустрічі з послом США в Росії розділив скорботу і біль американців за загиблими в результаті, як він сказав, “диких і жахливих” терактів і заявив при цьому, що “потрібно дивитися на соціальні корені” цих подій. Типово по-більшовицькому.
Відомо ж, що мільйонер Усама бін Ладен свої фінансові ресурси використовує не для покращання життя афганців, а для вишколу терористів й організації терактів, від яких гинуть невинні люди і не лише американці.
Комуністи постійно повторюють, що різні заколоти, кровопролиття у світі мають одну головну причину – соціальну нерівність, несправедливий розподіл багатсва. Зрозуміло.
З цього починав і бін Ленін. “Мы хотим организовать насилє во имя интересов рабочих”, заявив він у листопаді 1917 року. Бін Ладен чинить аналогічно – організовує насильство, теракти, щоправда, не в ім’я щасливого майбутнього ісламських робітників, а в ім’я перемоги ісламу – релігії, яку він і його мулли розуміють дуже специфічно. Наприклад, категорично забороняючи жінкам в Афганістані здобувати елементарну освіту і тероризуючи нацональні меншини.
14 січня 1918 року бін Ленін вперше назвав так званий “лік” будівництва щасливого майбутнього: “Пока мы не применим террора – растрел на месте – к спекулянтам, ничего не выйдет”. І поїхало, і не лише у стосунку до спекулянтів.
У серпні 1918 року, у зв’язку з селянськими заворушеннями у Пензенській області Ленін видає наказ:
“провести безпощадный массовый террор против кулаков, попов, белогвардейцев, сомнительных запереть в концентрационный лагерь вне города”.
Аналогічно робить бін Ладен. Бін Ленін наказав нищити свідків християнської віри й культури – храми, монастирі, щоб запровадити свою “релігію”, а бін Ладен не протестував проти зруйнування матеріальних свідків буддизму в Афганістані – статуй Будди. В обох випадках йдеться про фанатизм і криваву спробу запровадження специфічної релігії, наріжним каменем якої є ненависть.
“Ненавист представителей угнетеньіх и експлуатированих мас – есть, по-истине начало всякой премудрости, основа всякого социалистического и комунистического движенния и его успехов”. Вистачить замінити слова, якими бін Ленін визначив мету, щоб збагнути, що це є практика бін Ладена.
Може тому редакторам газети “Комуніст” заціпіло і вони вирішили не інформувати своїх читачів про бін Ладена і його криваві подвиги, щоб не виникала асоціація з тероризмом бін Леніна?
Двадцяте століття піднесло народам таких терористів як бін Ленін, бін Сталін, що вважав себе продовжувачем діла Леніна і бін Гітлер. А тепер вийшов на сцену бін Ладен.
Ще й досі нема переконливої відповіді на запитання, чому німці - висококультурний європейський народ повірили Гітлеру, наслідували його і вчинили стільки зла. Важко збагнути, чому народи радянської імперії молилися до Леніна і Сталіна, які знищили мільйони людей. Тепер на сцені з’явився бін Ладен.
Чи не варто призадуматися над цим феноменом і вжити засобів нарешті зупинити цу машину терору?
Йдеться не лише про терор, що його організують нині мусулманські фундаменталісти. В Росії і в Україні ще не викорінено ностальгію за бін Сталіним. В колонах комуністичних демонстрантів побачите його портрети. Зрештою, міська рада Севастополя вирішила встановити бін Сталіну пам’ятник. Чиновники вже внесли це питання до порядку денного осінньої сесії, бо, мовляв, зібрано 12 тисяч підписів. І це в місті, де проживає понад 360 тисяч мешканців. Чи не є це проявом фундаменталізму й реваншизму вічно вчорашніх, які хочуть накинути свою волю більшості?
Коли нині розмірковуємо про криваві діла Усама бін Ладена і його терористичних організацій не забуваймо, що і в Україні існує загроза фундаменталізму інших форм – шовиністично-комуністичного. Зрештою, поведінка лідерів КПУ й інформаційна політика газети “Комуніст” також повинна насторожувати.