Німеччина, 14 липня 2005 - В одній галузі Україні досі справді важко було знайти конкурента в світі. Йдеться про виробництво піратських аудіо-дисків. Тут з нею могли позмагатися хіба що Китай та Росія. Днями Верховна Рада, ухвалюючи законодавчі акти, які мають підготувати економіку країни до вступу в Світову організацію торгівлі, проголосувала також за закон, спрямований на боротьбу з аудіо-піратством. Представники німецької індустрії звукозапису привітали такий крок.
Згадуючи про Україну, виробники музичних компакт-дисків у Німеччині не приховують свого роздратування. Таке ставлення викликане передусім тим, що в цій колишній радянській республіці досі бурхливо розвивалося аудіо-піратство. Говорить представник Німецької спілки фоноіндустрії Торстен Браун:
“Україна була визначним виробником піратської продукції, від якої страждав і німецький ринок. Ми сподіваємося, що завдяки цьому закону виробництво піратських компакт-дисків в Україні буде обмежене”.
Щорічно через нелегальне поширення музичних компакт-дисксів німецькі виробники втрачають 50 мільйонів євро. Яка частка в цьому показнику належить Україні, сказати важко. Але твердження про те, що українська піратська продукція серйозно загрожує також німецькому ринку, не можна вважати порожніми словами.
Кілька років тому у Франкфурті-на-Майні митники конфіскували партію в п’ять тисяч неліцензійних копій музичних компакт-дисків, вироблених в Україні. За даними Міжнародної федерації виробників фонограм, піратська продукція охоплює 65 - 70 % українського ринку. Розвиток аудіо-піратства в Україні стримував також прихід західних інвесторів у цю галузь.
Як зауважив представник Німецької спілки фоноіндустрії Торстен Браун, для боротьби з виробникам нелегальних копій недостатньо лише ухвалити відповідний закон, важливо також, щоб цей закон працював. За словами Брауна, ефективно стримувати аудіо-піратство можна тільки за допомогою постійного тиску з боку правоохоронців та власників авторських прав – так, як це робиться в Німеччині.
“Тобто, власники авторських прав повинні зі свого боку теж вказувати на піратську продукцію, домагатися проведення розслідування. Поліція, митники, прокуратура мають тісно співпрацювати зі власниками авторських прав. Отже, йдеться про постійний тиск на виробників піратської продукції”, - сказав представник Німецької спілки фоноіндустрії Торстен Браун.
Згадуючи про Україну, виробники музичних компакт-дисків у Німеччині не приховують свого роздратування. Таке ставлення викликане передусім тим, що в цій колишній радянській республіці досі бурхливо розвивалося аудіо-піратство. Говорить представник Німецької спілки фоноіндустрії Торстен Браун:
“Україна була визначним виробником піратської продукції, від якої страждав і німецький ринок. Ми сподіваємося, що завдяки цьому закону виробництво піратських компакт-дисків в Україні буде обмежене”.
Щорічно через нелегальне поширення музичних компакт-дисксів німецькі виробники втрачають 50 мільйонів євро. Яка частка в цьому показнику належить Україні, сказати важко. Але твердження про те, що українська піратська продукція серйозно загрожує також німецькому ринку, не можна вважати порожніми словами.
Кілька років тому у Франкфурті-на-Майні митники конфіскували партію в п’ять тисяч неліцензійних копій музичних компакт-дисків, вироблених в Україні. За даними Міжнародної федерації виробників фонограм, піратська продукція охоплює 65 - 70 % українського ринку. Розвиток аудіо-піратства в Україні стримував також прихід західних інвесторів у цю галузь.
Як зауважив представник Німецької спілки фоноіндустрії Торстен Браун, для боротьби з виробникам нелегальних копій недостатньо лише ухвалити відповідний закон, важливо також, щоб цей закон працював. За словами Брауна, ефективно стримувати аудіо-піратство можна тільки за допомогою постійного тиску з боку правоохоронців та власників авторських прав – так, як це робиться в Німеччині.
“Тобто, власники авторських прав повинні зі свого боку теж вказувати на піратську продукцію, домагатися проведення розслідування. Поліція, митники, прокуратура мають тісно співпрацювати зі власниками авторських прав. Отже, йдеться про постійний тиск на виробників піратської продукції”, - сказав представник Німецької спілки фоноіндустрії Торстен Браун.