До дня незалежності примадонна Дюссельдорфської і Брюссельської опер Наталія Ковальова подарує львів’янам сольний концерт «Симфонія міста» у супроводі симфонічного оркестру «INSO –Львів», під диригуванням диригента Дюссельдорфської опери Петера Фалька.
Наталія Ковальова виконає на сцені львівської опери арії улюблених партій «Набукко» Верді, «Мадам Батерфляй» Пуччіні, «Євгеній Онєгін» Чайковського, а також будуть і українські твори. Однак вона зазначає, що у Європі не популяризують українську класику, а коли на концертах співає українські пісні, то публіка в захопленні.
Любов до публіки і робота понад усе
Сьогодні Наталя Ковальова відома і титулована оперна співачка Німеччини. Її чарівне сопрано і акторські здібності полонять вимогливу європейську публіку. Але до такого успіху поза межами батьківщини її привела важка щоденна праця і любов до людей, сцени, опери, музики.
Спершу було навчання у львівській музичній школі імені Соломії Крушельницької, потім у Львівській консерваторії, Вроцлавській музичній академії, Дрезденському інституті музики.
А справжнє визнання прийшло до молодої оперної співачки з України у 2004 році, коли Ковальова отримала приз глядацьких симпатій на одному з найпрестижніших конкурсів молодих оперних виконавців «Опералія» у Лос-Анджелесі, засновником якого є легендарний Пласідо Домінго. Зі світовими тенорами Пласідо Домінго і Хосе Каррерасом талановитій українці пощастило працювати.
«Щоб мати шанувальників, щоб на тебе приходили, потрібно бути відкритою перед глядачами, дивитись їм зі сцени у вічі і говорити: «Я вас люблю, я люблю свою публіку!»
Україна віддалена від оперної культури
У Німеччині Наталію Ковальову одразу вразила велика кількість музичних театрів мало чи не в кожному місті, а ще високий рівень оперної культури. Тому оперній примадонні комфортно працювати на Заході, бо Україна залишається віддаленої від оперного мистецтва. Оперний ринок нині зосереджений у Німеччині, Австрії та Швейцарії, це свого роду «оперна Мекка», зауважила Наталія в інтерв’ю Радіо Свобода.
«Моя рідна батьківщина – це Україна, а економічна – це моя рідна Німеччина», – жартує співачка.
Вона переконана, якщо є театр, то має бути глядач, але оперного слухача потрібно виховувати змалку, мають ставитись оперні вистави, приходити школярі в театр. В Україні відсутня культура оперного виховання, і це вражає співачку. Якось вона прийшла у львівську оперу на « Богему», в якій співала її колишня однокурсниця, а у залі було не більше, ніж 150 людей.
«На цю оперу в Німеччині квитків просто не дістанеш, бо це улюблений твір європейців. Мені так було прикро, що немає людей, так прикро за моїх друзів», – зауважила солістка. Тому так важливо, на її думку, притягувати людей у театр.
Оперна примадонна готова приїжджати у Львів і привозити сюди своїх знаменитих друзів, давати великі концерти класичної музики, щоб навчити українців любити оперне мистецтво, так як його люблять і шанують у світі.
Наталія Ковальова виконає на сцені львівської опери арії улюблених партій «Набукко» Верді, «Мадам Батерфляй» Пуччіні, «Євгеній Онєгін» Чайковського, а також будуть і українські твори. Однак вона зазначає, що у Європі не популяризують українську класику, а коли на концертах співає українські пісні, то публіка в захопленні.
Любов до публіки і робота понад усе
Сьогодні Наталя Ковальова відома і титулована оперна співачка Німеччини. Її чарівне сопрано і акторські здібності полонять вимогливу європейську публіку. Але до такого успіху поза межами батьківщини її привела важка щоденна праця і любов до людей, сцени, опери, музики.
Спершу було навчання у львівській музичній школі імені Соломії Крушельницької, потім у Львівській консерваторії, Вроцлавській музичній академії, Дрезденському інституті музики.
А справжнє визнання прийшло до молодої оперної співачки з України у 2004 році, коли Ковальова отримала приз глядацьких симпатій на одному з найпрестижніших конкурсів молодих оперних виконавців «Опералія» у Лос-Анджелесі, засновником якого є легендарний Пласідо Домінго. Зі світовими тенорами Пласідо Домінго і Хосе Каррерасом талановитій українці пощастило працювати.
«Щоб мати шанувальників, щоб на тебе приходили, потрібно бути відкритою перед глядачами, дивитись їм зі сцени у вічі і говорити: «Я вас люблю, я люблю свою публіку!»
Україна віддалена від оперної культури
У Німеччині Наталію Ковальову одразу вразила велика кількість музичних театрів мало чи не в кожному місті, а ще високий рівень оперної культури. Тому оперній примадонні комфортно працювати на Заході, бо Україна залишається віддаленої від оперного мистецтва. Оперний ринок нині зосереджений у Німеччині, Австрії та Швейцарії, це свого роду «оперна Мекка», зауважила Наталія в інтерв’ю Радіо Свобода.
«Моя рідна батьківщина – це Україна, а економічна – це моя рідна Німеччина», – жартує співачка.
Вона переконана, якщо є театр, то має бути глядач, але оперного слухача потрібно виховувати змалку, мають ставитись оперні вистави, приходити школярі в театр. В Україні відсутня культура оперного виховання, і це вражає співачку. Якось вона прийшла у львівську оперу на « Богему», в якій співала її колишня однокурсниця, а у залі було не більше, ніж 150 людей.
«На цю оперу в Німеччині квитків просто не дістанеш, бо це улюблений твір європейців. Мені так було прикро, що немає людей, так прикро за моїх друзів», – зауважила солістка. Тому так важливо, на її думку, притягувати людей у театр.
Оперна примадонна готова приїжджати у Львів і привозити сюди своїх знаменитих друзів, давати великі концерти класичної музики, щоб навчити українців любити оперне мистецтво, так як його люблять і шанують у світі.