Персонал будапештського музею образотворчого мистецтва, що на майдані Героїв, може по праву пишатися фаховим успіхом, адже зібрати 130 картин роботи італійських майстрів XVI-XVIII століть було таки нелегкою справою. Для цього знадобилося три роки ретельних переговорів з галереями Парижа, Нью-Йорка, Флоренції, Мадрида – всього у цьому списку фігурує 50 музеїв світу.
За виставку домовлялися і дипломати
Лише для того, щоб виставити в Будапешті полотно пензля Леонардо да Вінчі «Жінка з горностаєм», знадобилися зусилля мало не всієї угорської дипломатії. Ця картина постійно експонується у Кракові і поза стінами рідного музею виставлялася лише в Італії. До Угорщини її супроводжувала охорона з 12-ти полісменів-спецназівців, а оцінена вона страховими агентами у 500 млн. доларів, це в 3 рази дорожче від ціни, яку призначають за окремі роботи Пікассо.
Куратор будапештської виставки Вільмош Татраї зізнається, що 3 роки тому він і його колеги все ще сумнівалися в успіху свого задуму: «Я гадав, що коли нам пощастить зібрати в Будапешті на виставці бодай 30 картин, то це вже буде великою удачею. І навіть у цю хвилину моєму здивуванню все ще немає меж», – визнав пан Татраї перед відкриттям експозиції, де представлені у 5 разів більше відомих художніх полотен, ніж розраховували на самому початку.
Успіх виставки додасть престижу
І хоча Будапешт – далеко не новачок в організації таких виставок, мистецтвознавці, так би мовити, не хочуть зурочити успіх нинішньої експозиції, хоча й визнають, що організувати її було нелегко.
Ласло Баан, директор столичного музею образотворчого мистецтва зазначив, що кожен предмет художнього мистецтва в цій експозиції потребував окремих переговорів, узгоджень і навіть торгів з господарями, а також великих зв’язків і грамотного знання своєї справи його колегами з Будапешта.
Для багатьох угорців і закордонних туристів роботи Ботічеллі, Тиціана чи Веронезе можуть стати справжнім одкровенням. Організатори виставки очікують великого напливу гостей. Ця кількість може перевершити число відвідувачів виставки картин Ван Ґоґа у Будапешті 3-річної давності. Тоді на ній побувало більше півмільйона осіб.
(Будапешт – Київ – Прага)
За виставку домовлялися і дипломати
Лише для того, щоб виставити в Будапешті полотно пензля Леонардо да Вінчі «Жінка з горностаєм», знадобилися зусилля мало не всієї угорської дипломатії. Ця картина постійно експонується у Кракові і поза стінами рідного музею виставлялася лише в Італії. До Угорщини її супроводжувала охорона з 12-ти полісменів-спецназівців, а оцінена вона страховими агентами у 500 млн. доларів, це в 3 рази дорожче від ціни, яку призначають за окремі роботи Пікассо.
Куратор будапештської виставки Вільмош Татраї зізнається, що 3 роки тому він і його колеги все ще сумнівалися в успіху свого задуму: «Я гадав, що коли нам пощастить зібрати в Будапешті на виставці бодай 30 картин, то це вже буде великою удачею. І навіть у цю хвилину моєму здивуванню все ще немає меж», – визнав пан Татраї перед відкриттям експозиції, де представлені у 5 разів більше відомих художніх полотен, ніж розраховували на самому початку.
Успіх виставки додасть престижу
І хоча Будапешт – далеко не новачок в організації таких виставок, мистецтвознавці, так би мовити, не хочуть зурочити успіх нинішньої експозиції, хоча й визнають, що організувати її було нелегко.
Ласло Баан, директор столичного музею образотворчого мистецтва зазначив, що кожен предмет художнього мистецтва в цій експозиції потребував окремих переговорів, узгоджень і навіть торгів з господарями, а також великих зв’язків і грамотного знання своєї справи його колегами з Будапешта.
Для багатьох угорців і закордонних туристів роботи Ботічеллі, Тиціана чи Веронезе можуть стати справжнім одкровенням. Організатори виставки очікують великого напливу гостей. Ця кількість може перевершити число відвідувачів виставки картин Ван Ґоґа у Будапешті 3-річної давності. Тоді на ній побувало більше півмільйона осіб.
(Будапешт – Київ – Прага)