Незважаючи на побоювання щодо насильства у деяких комп’ютерних іграх, нема жодних переконливих доказів щодо їхнього негативного впливу на поведінку дітей. Наприклад, ніщо не підтвердило, що ігри можуть викликати в дитини агресію. Про це йдеться у новому звіті комітету Європейського парламенту у справах внутрішнього ринку та захисту споживачів.
Навпаки, як мовиться у звіті, «відеоігри можуть стимулювати вивчення фактів та здобуття навичок, таких, як стратегічне мислення, творчість, співпраця та новаторське мислення».
Один із авторів звіту, нідерландський депутат Європарламенту Тойне Мандерс, сказав, що у більшості випадків відеоігри є безпечними. Комітет одержав свідчення фахівців із комп’ютерних ігор та психологів зі США, Франції, Німеччини та Нідерландів, згідно з якими ігри мають позитивний вплив на виховання дітей.
У звіті міститься заклик до шкіл у ЄС розглянути можливість використання комп’ютерних ігор з освітньою метою, а до батьків – виявляти більший інтерес до них.
Супротивники здивовані, Європарламент упевнений
Ці висновки здивували прихильників запровадження суворіших правил, що регулювали б комп’ютерні ігри. Побутує думка, що деякі комп’ютерні ігри спонукують до насильства у дитячому середовищі.
Учасник британської кампанії за запровадження суворих обмежень на користування комп’ютерними іграми підлітків Ґарі Г’юз так прокоментував висновки комітету Європейського парламенту: «Важко буде пояснити ці висновки матері 14-річного Стефана Пакіри, якого вбив 17-річний юнак, озброєний ножем і молотком. Вона сказала, що вбивця був під впливом відеогри «Полювання на людей», у яку він грав щодня».
Європейський парламент припустив, що насильство у відеоіграх у певних ситуаціях може викликати насильницьку поведінку, але наголосив, що спільне європейське законодавство щодо цього не потрібне.
Європарламент закликав ЄС до спільного підходу, який просто б унеможливив продаж дітям ігор, що розраховані на дорослих, а також до суворіших перевірок тотожності у місцях роздрібного продажу.
На думку європарламентарів, треба ширше застосовувати систему вікової градації комп’ютерних ігор, яка вже існує у багатьох європейських країнах.
Торік доходи від відеоігор становили 7 мільярдів євро. У Британії вони продавалися краще, ніж музична та інша відеопродукція.
(Лондон – Прага – Київ)
Навпаки, як мовиться у звіті, «відеоігри можуть стимулювати вивчення фактів та здобуття навичок, таких, як стратегічне мислення, творчість, співпраця та новаторське мислення».
Один із авторів звіту, нідерландський депутат Європарламенту Тойне Мандерс, сказав, що у більшості випадків відеоігри є безпечними. Комітет одержав свідчення фахівців із комп’ютерних ігор та психологів зі США, Франції, Німеччини та Нідерландів, згідно з якими ігри мають позитивний вплив на виховання дітей.
У звіті міститься заклик до шкіл у ЄС розглянути можливість використання комп’ютерних ігор з освітньою метою, а до батьків – виявляти більший інтерес до них.
Супротивники здивовані, Європарламент упевнений
Ці висновки здивували прихильників запровадження суворіших правил, що регулювали б комп’ютерні ігри. Побутує думка, що деякі комп’ютерні ігри спонукують до насильства у дитячому середовищі.
Учасник британської кампанії за запровадження суворих обмежень на користування комп’ютерними іграми підлітків Ґарі Г’юз так прокоментував висновки комітету Європейського парламенту: «Важко буде пояснити ці висновки матері 14-річного Стефана Пакіри, якого вбив 17-річний юнак, озброєний ножем і молотком. Вона сказала, що вбивця був під впливом відеогри «Полювання на людей», у яку він грав щодня».
Європейський парламент припустив, що насильство у відеоіграх у певних ситуаціях може викликати насильницьку поведінку, але наголосив, що спільне європейське законодавство щодо цього не потрібне.
Європарламент закликав ЄС до спільного підходу, який просто б унеможливив продаж дітям ігор, що розраховані на дорослих, а також до суворіших перевірок тотожності у місцях роздрібного продажу.
На думку європарламентарів, треба ширше застосовувати систему вікової градації комп’ютерних ігор, яка вже існує у багатьох європейських країнах.
Торік доходи від відеоігор становили 7 мільярдів євро. У Британії вони продавалися краще, ніж музична та інша відеопродукція.
(Лондон – Прага – Київ)