Ікони художників України на ящиках від боєприпасів (фотогалерея)
Український художник Олександр Клименко демонструє одну зі своїх ікон, яку він намалював на ящику від боєприпасів, і частину ящика, яку він використовує для своїх робіт у своїй київській студії
Замість звичайних дерев'яних панелей, Клименко і його дружина Софія Атлантова (праворуч) малюють християнські ікони на кришках і днищах ящиків від боєприпасів
Дерев’яні панелі привезені з Донбасу, де з 2014 року в результаті бойових дій між українськими військами і російськими гібридними силами загинули щонайменше 14 000 осіб
Члени українського добровольчого корпусу «Правий сектор» готують боєприпаси на шахті Бутівка під Донецьком у 2015 році. Дерев'яні ящики використовуються, зокрема, для перевезення і гранат, артилерійських снарядів
Клименку спало на думку малювати ікони на ящиках з-під боєприпасів під час відвідин військової бази в 2014 році, коли він звернув увагу на те, що ящики нагадують дерев'яні панелі, які використовували для стародавнього релігійного мистецтва
На першій дошці від ящика з боєприпасами Клименко намалював візантійську ікону із зображенням Діви Марії з немовлям Христом
Клименко каже, що іконі на вигляд не менше від 800 років, її було намальовано на дереві, побитому війною
Архангел Варахиїл, намальований на фрагменті ящика з боєприпасами, який подарували подружжю художників українські морські піхотинці, дислоковані в Маріуполі.
Із 2015 року Клименко і Атлантова зібрали щонайменше 300 000 доларів, продавши свої роботи для допомоги у фінансуванні польового госпіталю на Донбасі
Святий Георгій вбиває дракона на панелі ящика з-під боєприпасів, який привезли з передової в Авдіївці.
Клименко каже: «Більшість людей думають про цю війну як про щось дуже далеке. Для мене було важливо показати людям, що війна реальна, що цей ящик від боєприпасів справжній, і в ньому зберігалася справжня зброя, яка вбивала реальних людей».
У розмові з кореспондентами Reuters співзасновник проєкту «Придбай ікону – врятуй життя» Олександр Клименко зазначив: «Я не хочу, щоб ця війна існувала. І я не хочу, щоб існував цей проєкт»