У Львові представили понад 150 картин найдорожчого художника і шпигуна Миколи Глущенка ‒ фотогалерея
«Портрет дівчини», 1930-і роки. Ймовірно, художник намалював свою дружину
«Блакитний натюрморт», 1971 рік. Це була улюблена картина митця Миколи Глущенка і улюблена кольористика
Робота, намальована фломастерами. Так митець експериментував сучасними матеріалами. Купити які міг за кордоном, куди його випускали
Пейзаж. Експериментування художника фломастером і акварельними фарбами. Але він залишався навіть у цьому блискучим кольористом
«Віллен-сюр-Сен». Робота намальована у1932 році у Франції. Папір, акварель
«Пейзаж із коровами», початок 1930-х років
З циклу «Ню», літографія. Його митець створив у 1928 році. У цьому ж році вийшов альбом еротичних літографій, надрукованих на японському папері
«Оголена з квітами», 1970-і роки
«Спогад про лазурний берег», 1975 рік
«Автопортрет у майстерні» (автопортрет із натурницею), 1970-і роки. Майстерня Глущенка розташовувалась у Києві, на Хрещатику, 25
«Весна на Марні», 1934 рік
«Пейзаж із будинками», кінець 1920-х – початок 1930-х років
«Подвійний портрет», портрет дружини Марії із сином Олександром, якому тоді було 4 роки. Портрет намальований у Москві в 1942 році. Микола і Марія познайомились у Берліні, де навчались. Подружжя приїхало у 1925 році в Париж
Париж, вулиця Рівол, 1965 рік
Композиція, 1966 рік
Берег Сени, 1930-і роки. Це перша робота Миколи Глущенка, яка у 1932 році надійшла у колекцію Національного музею у Львові. Вже у 1932 році митець думав про те, щоб емігрувати в СРСР. Бо французька поліція вичисляла радянських шпигунів
«Сірий день», Ірпінь, 1947 рік. Відтворити воду, за оцінками мистецтвознавців, Миколі Глущекові вдавалося неперевершено
«Пливуть, вітер віє», 1963 рік