Унікальну постановку «Летючого Голландця» Вагнера привіз до столиці Донецький національний академічний театр опери та балету імені Солов’яненка.
Ця вистава Донбас Опери є першою в Україні постановкою опери Ріхарда Вагнера мовою оригіналу, з використанням технічних засобів, яких не має жоден з європейських театрів.
У виставі беруть участь виконавці та постановники з чотирьох країн, зокрема з Німеччини й Австрії.
Рік «Летючий Голландець» йшов на сцені Донбас Опери, а у вересні спектакль побачили в Одесі та Львові. Як вважає музичний керівник і головний диригент Донецької опери Василь Василенко, гастролі показують, що люди спраглі культури.
«У нас завжди переаншлаги. Квитки замовляють за 1-3 місяці, з-за кордону люди приїжджають, дізнаються через інтернет і їдуть до України дивитися оперу. Я вважаю, що опера має бути в кожному обласному центрі, а людей «годують» попсою», – сказав диригент.
Василь Василенко також наголосив, що справжнє мистецтво об’єднує країну значно краще від політиків.
«Так як приймали нас у Львові – важко згадати, де ще так гостинно приймають! Ось вам яскравий приклад, коли політики говорять, що «схід і захід разом», а ми це втілюємо у життя. І втілюємо вже, повірте, не перший рік. Україна – це одне єдине ціле, просто Україна різна, кожний регіон має свої неповторні особливості. Я вважаю, що опера має бути в кожному обласному центрі», – сказав Василенко в ефірі Радіо Свобода.
Гастролі «Летючого Голландця» проходять у рамках українсько-німецького культурного проекту, присвяченого двохсотріччю Вагнера. У листопаді виставу побачать у Німеччині.
«Ми маємо возити до Європи не лише «Летючого Голландаця», й «Богдана Хмельницького», ми найперше маємо презентувати нашу українську оперну традицію – Лисенка, Станковича, Скорика. Ми одна з найбільших країн у центрі Європи. І нас повинні знати не лише на рівні спорту, нас мають знати і як культурну, оперну країну», – вважає диригент Донецької опери.
У Київській опері донецького «Летючого Голландця» дають 27 і 28 вересня.
Ця вистава Донбас Опери є першою в Україні постановкою опери Ріхарда Вагнера мовою оригіналу, з використанням технічних засобів, яких не має жоден з європейських театрів.
У виставі беруть участь виконавці та постановники з чотирьох країн, зокрема з Німеччини й Австрії.
Рік «Летючий Голландець» йшов на сцені Донбас Опери, а у вересні спектакль побачили в Одесі та Львові. Як вважає музичний керівник і головний диригент Донецької опери Василь Василенко, гастролі показують, що люди спраглі культури.
«У нас завжди переаншлаги. Квитки замовляють за 1-3 місяці, з-за кордону люди приїжджають, дізнаються через інтернет і їдуть до України дивитися оперу. Я вважаю, що опера має бути в кожному обласному центрі, а людей «годують» попсою», – сказав диригент.
Василь Василенко також наголосив, що справжнє мистецтво об’єднує країну значно краще від політиків.
«Так як приймали нас у Львові – важко згадати, де ще так гостинно приймають! Ось вам яскравий приклад, коли політики говорять, що «схід і захід разом», а ми це втілюємо у життя. І втілюємо вже, повірте, не перший рік. Україна – це одне єдине ціле, просто Україна різна, кожний регіон має свої неповторні особливості. Я вважаю, що опера має бути в кожному обласному центрі», – сказав Василенко в ефірі Радіо Свобода.
Гастролі «Летючого Голландця» проходять у рамках українсько-німецького культурного проекту, присвяченого двохсотріччю Вагнера. У листопаді виставу побачать у Німеччині.
«Ми маємо возити до Європи не лише «Летючого Голландаця», й «Богдана Хмельницького», ми найперше маємо презентувати нашу українську оперну традицію – Лисенка, Станковича, Скорика. Ми одна з найбільших країн у центрі Європи. І нас повинні знати не лише на рівні спорту, нас мають знати і як культурну, оперну країну», – вважає диригент Донецької опери.
У Київській опері донецького «Летючого Голландця» дають 27 і 28 вересня.