Художники О.Колотай (ліворуч) і В.Луцик |
(radiosvoboda.ua) |
Художній керівник галереї Карло Марраффа додав: «Окрім задуму картини, українці володіють чіткою технікою, знають, як саме рухати пензлем, варіювати кольорами, щоб втілити ідею на полотні. Українці – в першу чергу професіонали, а потім – автори творчих задумів».
Абстракції Олега Колотая |
(radiosvoboda.ua) |
Малювання як свято
Після важкої роботи на будівництві малювання для Олега Колотая – велике свято душі. Він нарікає, що творчість будь-де рідко коли годує майстра, та й позитивних емоцій емігрантське життя дає йому небагато.
«Розп’яття», Володимир Луцик |
(radiosvoboda.ua) |
Майстри художнього ремесла пишаються львівською школою малярства і сподіваються, що колись таки в Італії відбудеться окрема виставка виключно українських митців. А наразі в уявленні іноземців вони – невтомні заробітчани.
Мрії збуваються в Україні
Львів’янин Володимир Луцик після 10 років життя в Італії переконаний, що свої художні амбіції зможе втілити тільки на батьківщині: «Я маю таку мрію, щоб не займатися різними непотрібними справами, усілякими копіями і таке інше. Але ця мрія може здійснитися, напевно, тільки в Україні, бо за кордоном це важко. Не маєш власної хати, треба міняти помешкання, що найгірше».
Доля кожного маляра в Італії складається по-різному. Є такі, котрі живуть тут з родинами, плідно працюють у майстернях, стають членами місцевих художніх асоціацій. Вони регулярно виставляють твори у галереях, на центральних площах та заробляють своїми картинами.
Багато хто з моїх співрозмовників на римській виставці зізнався, що їхнє перебування за кордоном тимчасове. А взагалі, наголошують інші, для творчої натури художника не важливо, де він живе, важливо, як він працює і який результат тієї праці.